+50 jauno preču katru dienu
+50 jauno preču katru dienu

Bezmaksas piegāde pa Rīgu, pasūtījumiem no 600€

Izdevīgs aizdevums no 400€

B.U.J.

Kāds ir iepirkuma algoritms?
Pēc pirkuma noformēšanās mūsu mēbeļu interneta veikalā (pasūtījumu var veikt arī pa mājaslapā norādīto tālruni, un mūsu ofisā Rīgā, Kurzemes prospekts 3k), uz kontaktos norādīto ē-pastu nāk paziņojums, ka tuvākā laikā mūsu aģents apstrādās Jūsu pasūtījumu un izrakstīs avansa rēķinu (50% no kopējas summas), pēc rēķina apmaksas sākās norādīta aprakstā piegādes termiņa atskaite.
*Neskaidrības gadījumā, pirms rēķina izrakstīšanas, mūsu aģents ar Jums sazināsies.
Kad prece ir nogādāta bonaselect.lv noliktavā, Rīgā, uz norādīto pasūtījumā ē-pastu sūtās otra rēķina daļa (PPR), pēc kuras apmaksas var saņemt preci mūsu noliktavā Sniķeres ielā 29 k1, vai sazināties ar mūsu aģentu lai vienoties par piegādes jautājumiem.
Iesakam vismaz 14 dienas saglabāt oriģinālo preces iepakojumu.

Sazināties ar mūsu konsultantiem var:

-pa tālruniem: 27739030, 20119683
-elektronisko pastu: info@bonaselect.lv
-vai darbalaikā mājaslapas online čatā

Vai ir iespējams apskatīties mēbeles uz vietas?
Bonaselect.lv ir mēbeļu interneta veikals veikals, katra modele tiek izgatavota pēc individuāla pasūtījuma. Audumu paraugus var izpētīt mūsu birojā.

Kā un kur es varu izvēlēties audumus?
Audumus var izvēlēties mūsu birojā Rīgā, Kurzemes prospektā 3k vai Bonaselect.lv mājaslapā.

Lai izvēlēties audumus interneta veikalā, ir nepieciešams:

Ja nepieciešams, izvēlēties dīvāna stūri un citus parametrus.

Izvēlēties modeļa elementu (sēdeklis, roku balti), kurām jāizvēlās audumu
Izvēlieties, no kāda auduma vēlaties to pasūtīt. Atkarībā no auduma grupas produkta cena var mainīties

Gatavs. (ir iespēja pasūtīt vienu audumu visiem elementiem)


Kādi ir preču izgatavošanas termiņi?
Katram produktam aprakstā ir norādīts ražošanas laiks.

Līzings
Pašlaik mēs nepārdodam preces kredītā, vai līzingā.

Jautājumi par matračiem:

1. Vai matracis ir iekļauts komplektā?
- Katrai gultai aprakstā ir informācija par matrača esmīu komplektā. Ja komplektā it tikai gultas rāmis, mēs piedāvājam arī atbilstoša izmēra matračus kā papildus produktu.

2. Kāds ir matrača pildījums?
-Matraču pildviela ir norādīta aprakstā, ja tadasinformācijas nav, tad tiek pieņemts, ka komplektā ir putu (porolona) matracis.

Es neesmu no Rīgas, kā man sapratu auduma tekstūru? Fotogrāfijas nav informatīvas.
Jūs varat apmeklēt jebkuru mēbeļu veikalu savā pilsētā un izpētīt audumu paraugus, nofotografējiet vai pierakstiet auduma un auduma ražotāja nosaukumus, pēc tam sazinieties ar mums.

Kas jādara, ja precei ir konstatēts defekts?
Atklājot preces defektus klientam ir jārīkojas sekojoši:
Jāatrod rēķins par preces pirkumu.
Jāpaziņo par radušos problēmu brīvā formā iesniegumā, sūtot to uz elektroniskā pasta adresi info@Bonaselect.lv, vai zvanot uz klientu apkalpošanas nodaļas telefoniem +371 27739030, +371 20119683. Iesniegumā ir nepieciešams norādīt rēķina un pasūtījuma numuru. Iesniegumam pēc iespējas jāpievieno fotogrāfijas, kur ir skaidri redzams atklātais preces defekts.

Es atradu identisko produktu lētāk, vai es varu saņemt papildus atlaidi?
Jā. Lielākai preču daļai mēs varam piedāvāt viszemākas cenas garantiju pirkšanas pasūtījuma brīdī.
* Esiet uzmanīgi, salīdzinot cenas, jo preces var būt dažādās komplektācijās.

 

 

 

 

Ielāde...