Vispārīgo pārdošanas noteikumu darbība
1.1. Vispārīgie pārdošanas noteikumi darbojas starp pircēju (turpmāk tekstā Klients), interneta veikalā Bonaselect.lv un interneta veikala Bonaselect.lv īpašnieku Meblex SIA (turpmāk tekstā Bonaselect.lv), lai noteiktu pirkšanas un pārdošanas kārtību un noteikumus, kā arī palīdzētu risināt jautājumus, kas saistīti ar abu pušu tiesiskajām saistībām.
1.2. Iepirkšanās kārtību interneta veikalā Bonaselect.lv nosaka Rīgā 2014.gada 20.maijā pieņemtie (prot. Nr.29 5.§) LR Ministru kabineta noteikumi Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu” ar grozījumiem, kā arī Patērētāju tiesību aizsardzības likums.
1.3. Interneta veikalā Bonaselect.lv piedāvātam preču attēliem * un cenām ir informatīvs raksturs. Prece var atšķirties no attēla. Uz attēla var būt detaļas, kuras neietilpst preces komplektācijā. Preces aprakstam ir informatīva nozīme, parametros un komplektācijās var būt ražotāja izmaiņas vai modifikācija. Bonaselect.lv sniegtās informācijas izmantošana nerada juridiskās saistības starp interneta veikala apmeklētājiem un tā veidotājiem. Bonaselect.lv patur vienpusējas tiesības jebkurā brīdī veikt izmaiņas vispārīgajos pārdošanas noteikumos un piedāvājamo preču cenrādī. Izmaiņas un papildinājumi cenrādī un noteikumos stājas spēkā no brīža, kad tie tiek publicēti mājas lapā Bonaselect.lv. Uz pasūtījumiem, kas ir noformēti pirms izmaiņu stāšanās spēkā attiecas tie nosacījumi, kas darbojās pasūtījuma veikšanas brīdī.
1.4. Bonaselect.lv un Klients vēlas veikt pārdošanu un pirkšanu izmantojot interneta veikalu Bonaselect.lv pamatojoties uz vispārīgajiem pārdošanas noteikumiem, kas ir ietverti šajā dokumentā. Veicot pasūtījumu interneta veikalā Bonaselect.lv, Klients apstiprina, ka ir iepazinies ar noteikumiem un piekrīt tiem.
1.5. Pirkšanas un pārdošanas līgums stājas spēkā pēc avansa rēķina apmaksas. Apmaksa ir veicama 7 dienu laikā no rēķina izrakstīšanas brīža.
1.6. Klients veic pasūtījumu interneta vietnē www.bonaselect.lv, aizpildot visus nepieciešamos laukus. Pasūtījumu var noformēt Bonaselect.lv
birojā. Pasūtījumi netiek pieņemti pa telefonu vai e-pastu.
Klients nevar veikt izmaiņas personas datos pēc pasūtījuma veikšanas. Avansa rēķins un pavadzīme tiek izrakstīti, pamatojoties uz datiem, kurus Klients ir norādījis pasūtījuma noformēšanas brīdī.
1.7. Viena Klienta pasūtījumu veikšana uz fizisko un juridisko personu ir jāveic no diviem dažādiem profiliem - ar dažādām e-pasta adresēm. Veicot pirmo pasūtījumu no noteiktās e-pasta adreses, tai tiek piešķirts Klienta profils ar datiem, kas ievadīti pasūtījuma veikšanas brīdī. Pēc pasūtījuma veikšanas Bonaselect.lv un avansa rēķina saņemšanas, fiziskās personas vai uzņēmuma dati rēķinā nevar tikt mainīti, šie noteikumi ir attiecināmi arī uz pavadzīmi, kura tiek izrakstīta pēc noteiktā avansa rēķina.
1.8. Pasūtot lielgabarīta preces, Klientam ir jāņem vērā dzīvojamas vietas plāna īpatnības.
1.9. Kamēr Klients nav pilnībā norēķinājies ar Bonaselect.lv, īpašuma tiesības uz precēm pieder Bonaselect.lv.
*Dažām fotogrāfijām un shēmām ir informatīvs raksturs, kā arī monitoru izšķirtspēja var atšķirties. Attēlotās krāsas var atšķirties no faktiskajām krāsām. Norādītie izmēri var atšķirties no faktiskajiem +/- 5%. Izvēloties krāsu mīkstajām mēbelēm, lūdzam orientēties uz preces aprakstā norādīto auduma nosaukumu un numuru. Iesakam iepriekš iepazīties ar izgatavošanas materiāliem Bonaselect.lv birojā.
2. Bonaselect.lv cenrādis
2.1. Cenas pārdodamajām precēm interneta veikalā Bonaselect.lv ir norādītas EUR bez piegādes, uznešanas un mēbeļu montāžas izdevumiem, un ietver pievienotās vērtības nodokli PVN 21%.
2.2. Bonaselect.lv patur sev tiesības veikt izmaiņas cenrādī. Ja Klients ir veicis pasūtījumu pirms cenas izmaiņu stāšanās spēkā, tad precei ir spēkā tā cena, kas ir norādīta uz rēķina pasūtījuma reģistrācijas brīdī, ar nosacījumu, ka minētais pasūtījums netika anulēts iemeslu dēļ, kas norādīti 5.punktā.
3. Pasūtītās preces un piegādes apmaksa
3.1. Preces un piegādes apmaksa ir veicama:
- ar bankas pārskaitījumu;
- ar bankas karti tiešsaistē;
- ar bankas karti Bonaselect.lv
birojā;
- ar skaidru naudu Bonaselect.lv
birojā;
- jebkurā Klientam ērti pieejamā bankas filiālē.
3.2. Pēc avansa maksas ieskaitīšanas Bonaselect.lv norēķinu kontā, pasūtījums tiek nodots ražošanā un pasūtījuma atcelšanas gadījumā no Klienta puses, avansa rēķina summa par pasūtītajām precēm un piegādi netiek atmaksāta atpakaļ.
3.3. Rēķina otrā daļa tiek nosūtīta Klientam uz e-pastu kad pasūtījums ir nonācis noliktavā. Tā ir jāapmaksā Klientam, izmantojot kādu no 3.1. punktā minētajām metodēm. Pašizvešanas gadījumā Klients var apmaksāt rēķinu ar pārskaitījumu vai Bonaselect.lv birojā skaidrā naudā vai ar bankas karti pasūtījuma saņemšanas brīdī. Piegādes gadījumā rēķins ir jāapmaksā pirms pasūtījuma nodošanas piegādei.
3.4. Klienta nosūtītais maksājuma uzdevums nav uzskatāms par maksājuma pierādījumu. Pasūtījuma statuss mainās un Klients saņem paziņojumu par maksājuma saņemšanu pēc faktiskās maksājuma saņemšanas Bonaselect.lv norēķinu kontā.
3.5. Gadījumā, ja Klients, pasūtījuma noformēšanas brīdi, ir izvēlējies preces saņemšanas veidu - piegāde, bet preci izlēma saņemt noliktavā pašizvešanas veidā, piegādes maksa netiek atgriezta.
3.6. Preces no
noliktavas Rīgā tiek rezervētas tikai pēc maksājuma saņemšanas Bonaselect.lv bankas kontā. Līdz apmaksas saņemšanai no Klienta, preces no
noliktavas Rīgā būs pieejamas pasūtīšanai citiem Klientiem.
SMS: Nosūtīts avansa rēķins |
|
Avansa reķins |
|
SMS: Saņemta avansa rēķina apmaksa |
|
Nodošana ražošanā |
|
Piegāde uz noliktavu Rīgā Sniķeres 29 k2, Rīga, LV-1067 |
|
SMS: Pasūtījums piegādāts noliktavā |
|
Pēcapmaksas rēķins |
|
SMS: Saņemta pavadzīmes apmaksa |
|
Preces saņemšana |
4. Preces piegāde un nodošana4.1. Katras preces aprakstā ir norādīts tai atbilstošais piegādes termiņš. Piegādes termiņš var mainīties, sakarā ar svētku svinībām un ikgadējiem plānotiem ražotnes atvaļinājumiem, kā arī tādā gadījumā, ja ražotājs mums paziņo par ražošanas plāna pārtraukumu. Bonaselect.lv ir norādījis maksimālos piegādes termiņus. Pasūtījuma piegāde uz noliktavu Rīgā var tikt veikta jebkurā dienā no pasūtījuma noformēšanas brīža līdz maksimālajam termiņam, kas norādīts pasūtījuma noformēšanas brīdī. Piegādes termiņā notiek preces ražošana, pasūtījuma komplektācija, preces piegāde Latvijā Bonaselect.lv
noliktavā. Par pasūtījuma kārtējo statusu iespējams uzzināt izmantojot īpašu
formu internetveikala galvenajā lapā.
4.2. Pasūtījums tiek nodots Klientam uz pavaddokumentu pamata. Saņemot pasūtījumu, lūdzam uzmanīgi salīdzināt faktisko iepakojumu skaitu ar pavadzīmē norādīto iepakojumu skaitu un pārbaudīt, vai iepakojums nav bojāts (slapjš, noskrāpēts, pārplēsts vai citādi ārēji bojāts). Ja pasūtītā prece satur stikla detaļas vai spoguļus, lūdzam pārbaudīt to veselumu pasūtījuma saņemšanas brīdī, atverot iepakojumu kurjera klātbūtnē vai noliktavā. Ja iepakojumu skaits neatbilst pavadzīmē norādītajam skaitam, iepakojums vai stikla detaļas ir bojātas, saņēmējam tas ir jāatzīmē pavadzīmē. Ja dokuments tiek parakstīts bez piebildes, tiek pieņemts, ka sūtījums ir saņemts pilnā komplektācijā un bez bojājumiem. Preci bojātā iesaiņojumā (gadījumā, ja redzams, ka zem iesaiņojuma prece ir bojāta vai ir šaubas par to) ieteicam atdot atpakaļ kurjeram vai noliktavas darbiniekam un par šo problēmu paziņot uz elektroniskā pasta adresi
[email protected].
4.3. Kad pasūtījums ir nonācis noliktavā, Pasūtītājam uz e-pastu pienāk otra rēķina daļa, un viņam ir 5 darba dienas rēķina apmaksai un preces saņemšanai vai piegādes saskaņošanai. Ja piegādes pakalpojums tika izvēlēts pasūtījuma veikšanas brīdī, kurjeri paši sazināsies ar Klientu 5 darba dienu laikā no rēķina otrās daļas apmaksas dienas. Bonaselect.lv patur sev tiesības piemērot glabāšanas pakalpojumu maksu 1.50 EUR+PVN/diennaktī, ja Pasūtītājs nav sazinājies un nav saskaņojis pasūtījuma saņemšānas datumu pēc bezmaksas glabāšanas temiņa beigām.
4.4. Ienešana ir atsevišķs pakalpojums un tiek apspriests individuāli ar kurjeriem. Ienešana ir pieejama tikai Rīgas robežās.
4.5. Ja Klientam ir nepieciešams fiksēts piegādes laiks, pasūtījuma piegādes termiņš var palielināties.
4.6. Izvēloties piegādes veidu "saņemšana noliktavā", pasūtījuma iekraušana Klienta transportlīdzeklī nav paredzēta ar noliktavas darbinieku spēkiem.
4.7. Ja pasūtījuma noformēšanas laikā bija izvēlēta pašizvešana,
bet pēc pasūtījuma ierašanās noliktavā piegāde ir nepieciešama, jāveic pieprasījums e-pastā
[email protected], norādot personas vārdu, uzvārdu, uz kuras vārda ir noformēts pasūtījums, kā arī piegādes adresi. Apmaksāt piegādes pakalpojumu var pēc rēķina vai kurjeriem piegādes brīdī.
4.8. Pašizvešanas gadījumā, lai saņemtu pasūtījumu no
noliktavas, nav nepieciešams iepriekš saskaņot apmeklējuma dienu un laiku pa telefonu vai e-pastu. Klients var saņemt pasūtījumu darba dienās no 8:30 līdz 16:00.
4.9. Pasūtījumi precēm no noliktavas Rīgā ar apmaksas veidu ESTO tiek apstrādāti 4 darba dienu laikā.
Piegāde
Biroja un noliktavas adrese
Sniķeres 29 k2 (Iļģuciems Unistock, AS) Rīga, LV-1067
GPS: 56.970178, 24.035710
Noliktavas darba laiks
I - V 08:30 - 16:00
Bonaselect.lv birojā un noliktavā var ērti nokļut ar sabiedrisko transportu
Autobusi 39 224
Pietura: Virbu iela
Transporta laika grafiki
Precizēt piegādes cenu noteiktam pasūtījumam Klients var pa e-pasta adresi [email protected]
Krāsa |
Rajons |
Piegādes cena Rīgā |
|
Iļģuciems, Imanta, Spilve |
€ 9,00 |
|
Āgenskalns, Bolderāja, Brasa, Centrs, Čiekurkalns, Dārziņi, Grīziņkalns, Jaunciems, Jugla, Katlakalns, Ķengarags, Ķīpsala, Kundziņsala, Maskavas priekšpilsēta, Mežaparks, Mežciems, Rumbula, Sarkandaugava, Pļavnieki, Purvciems, Teika, Torņakalns, Zolitūde, Ziepniekkalns, Babīte, Piņķi, Jūrmala (tuvākā), Mārupe, Skulte |
€ 19,00 |
|
Dreiliņi, Mangaļsala, Vecmīlgrāvis, Jaunmārupe, Jūrmala (tālākā), Salaspils, Baloži, Ķekava, Vecāķi, Ulbroka |
€ 29,00 |
|
Visa Latvijā |
€ 35,00 |
|
|
|
|
Mēbeles montāža |
€ 15,00/stundā |
|
Ienešana |
Cena pēc pieprasījuma |
Cenas ir norādītas bez PVN
Cenām ir informatīvais raksturs.
Vai izvēlieties citu kurjeru:
Precizēt piegādes cenu noteiktam pasūtījumam Klients var pa e-pasta adresi [email protected]
Piedāvāta piegādes cena attiecas tikai uz norādīto pieprasījumā preču sarakstu
Piegāde līdz mājas durvīm
Pasūtījuma piegādes īstenošana
Saņemta pavadzīmes apmaksa
Tiek nodota informācija kurjeriem
Kurjeri sazinās ar klientu
Kurjers un klients vienojas par ērtu piegādes dienu un laiku
Klients saņem pasūtītās(-o) preces (-i)
Pasūtījuma ienešana
Ienešana līdz liftam
€10,-
Celšana ar liftu
Ienešana no lifta līdz durvīm
€10,-
Celšana ar krāvēju
€10/stāvs
Ienešana līdz durvīm
5. Pasūtījuma anulēšana un preces atgriešana
5.1. Bonaselect.lv patur sev tiesības anulēt pasūtījumu gadījumā, ja:
Klients nav samaksājis priekšapmaksu saskaņā ar avansa rēķinu 7 dienu laikā no tā nosūtīšanas brīža.
Klients nav samaksājis par preci, kura ir pieejama
noliktavā Rīgā un šo preci iegādājās cits Klients.
Klients nav apmaksājis otro rēķina daļu un nav sazinājies ar Bonaselect.lv pa elektroniskā pasta adresi
[email protected], lai brīdinātu par maksājuma kavējumu 10 darba dienu laikā pēc otrās rēķina daļas saņemšanas.
Klients ir apmaksājis pasūtījumu pilnā apmērā, bet nav saņēmis pasūtījumu 30 dienu laikā no pavadzīmes nosūtīšanas brīža. Izņēmums ir tikai gadījumā, ja starp Klientu un Bonaselect.lv tiek noformēts speciāls papildus līgums.
Ja Klients ir veicis avansa maksājumu, bet nav samaksājis visu preču vērtību vai atsakās no pasūtījuma tā izpildes laikā, iemaksātais avanss par pasūtītām precēm un piegādi netiek atmaksāts atpakaļ.
5.2. Bonaselect.lv patur sev tiesības anulēt pasūtījumu, nenorādot iemeslus, līdz avansa maksājums tiek ieskaitīts Bonaselect.lv norēķinu kontā. Gadijumā, ja pasūtījums tika atcelts pēc avansa rēķina apmaksas, ja prece vairs nav pieejama, tai skaitā noliktavā Rīgā, vai tika noņemta no ražošanas, Bonaselect.lv atgriež samaksāto avansa summu Klienta norēķinu kontā.
6. Garantija, atteikuma tiesības un neatbilstošas preces atpakaļ atdošanas kārtība
6.1. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņu skaita no dienas, kad Klients vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis Klients, ir ieguvusi preci valdījumā. Ja Klients ir nodevis tiesības piegādāt vai izņemt pasūtījumu, vai nodevis pasūtījumu lietošanai trešajām personām, Klients ir atbildīgs par preču un iepakojumu drošību. Pirmo 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža Klientam ir tiesības atdot atpakaļ preci, nepaskaidrojot iemeslus, izņemot gadījumus, kas ir norādīti 6.1. un 6.6. punktā. Klients ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Izmantojot pirkuma atteikuma tiesības, precei jābūt tās oriģinālajā iepakojumā (ar visām ražotāja uzlīmēm) un bez montāžas pazīmēm, nelietotai un tādā stāvoklī, kādā tā ir saņemta no Bonaselect.lv. Lai izmantotu atteikuma tiesības, lūdzam aizpildīt, parakstīt un nosūtīt
Atteikuma tiesību izmantošanas veidlapu kopā ar pirkuma apliecinoša dokumenta kopiju uz e-pastu
[email protected]. Pasūtījuma nogādāšanu uz Bonaselect.lv noliktavu veic Klients.
6.2. Klientam ir tiesības iesniegt Bonaselect.lv pretenzijas 24 mēnešu laikā no preces saņemšanas brīža. Bonaselect.lv, kā pārdevējam, ir jānosaka defekta raksturs. Var tikt pieņemts, ka pirmo sešu mēnešu laikā konstatētie trūkumi ir bijuši jau preces iegādes brīdī (kaut arī tika atklāti vēlāk, lietošanas gaitā), izņemot gadījumu, kad Bonaselect.lv normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā organizētā ekspertīzē pierāda pretējo.
6.3. Saņemot preci, lūdzam pārbaudīt, vai iepakojums nav bojāts (slapjš, noskrāpēts, pārplēsts vai citādi ārēji bojāts). Ja iepakojums ir bojāts, saņēmējam tas ir jāatzīmē sūtījuma pieņemšanas-nodošanas aktā. Ja dokuments tiek parakstīts bez piebildes, tiek pieņemts, ka sūtījums ir nodots bez bojājumiem.
6.4. Ja tiek konstatēts ražotāja defekts, Klientam ir tiesības pieprasīt preces remontu. Ja preces remonts nav iespējams vai tas nav lietderīgs, Klientam ir tiesības pieprasīt preces aizstāšanu. Bonaselect.lv ir tiesīgs atteikties no preces aizstāšanas un aprobežoties ar tās remontu gadījumā, ja aizstāšana, salīdzinot ar remontu, ir nesamērīgi dārga. Klientam ir tiesības pieprasīt naudas atmaksāšanu tikai tādā gadījumā, ja preces aizstāšana nevarētu tikt veikta saprātīgā laika posmā.
6.5. Atklājot preces defektus, Klientam ir jārīkojas sekojoši:
Jāatrod rēķins par preces pirkumu.
Jāpaziņo par radušo problēmu ar iesniegumu brīvā formā, sūtot to uz elektroniskā pasta adresi
[email protected]. Iesniegumā ir nepieciešams norādīt rēķina un pasūtījuma numuru. Iesniegumam pēc iespējas jāpievieno fotogrāfijas, obligāti mīkstajām mēbelēm - mēbeles aprakstu (katra produkta), korpusa mēbelēm - montāžas instrukcijā jāatzīmē detaļas numurs, kurai ir atklāts defekts.
Ja rodas nepieciešamība pēc remonta vai ekspertīzes, Klientam pašam jāpiegādā prece uz Bonaselect.lv noliktavu oriģinālā iepakojumā.
6.6. Sakarā ar Ministru kabineta noteikumu 255 no 2014.gada 20. maijā (prot. Nr.29 5.), patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
-prece tika izgatavota pēc patērētāja individuāliem norādījumiem (audums/krāsa/komplektācija) un ir nepārprotami personalizēta;
-ir atvērts iepakojums precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;
-preces drošība, stāvoklis vai kvalitāte ir pasliktinājusies Klienta vainas dēļ;
-Klients ir veicis ar preci vai tās elementiem manipulācijas, kas nav paredzētas ražotāja instrukcijā;
-defekti radās preces izmantošanas neparedzētajiem mērķiem rezultātā;
-precei ir parādījies dabīgs nodilums izmantošanas rezultātā.
Visu ar defektu labošanu saistīto jautājumu risināšana aizņem līdz 40 darba dienām no iesnieguma pieņemšanas dienas.
Bonaselect.lv neatlīdzina Klienta papildu izmaksas, tādas kā piegāde un montāža, kas saistīti ar reklamācijas izskatīšanu un risināšanu. Izņēmums ir tikai gadījumā, ja starp Klientu un Bonaselect.lv tiek noformēts speciāls papildus līgums.
7. Pušu atbildība un Force Majeure
7.1. Bonaselect.lv ir atbildīgs par Klientu vispārīgo pārdošanas noteikumu neievērošanas gadījumu, izvērtējot katru gadījumu, un tādā kārtībā, un apmēros, kā to nosaka Latvijas Republikas likumdošana.
7.2. Klients ir atbildīgs par Bonaselect.lv vispārīgo pārdošanas noteikumu neievērošanas gadījumu, izvērtējot katru gadījumu, un tādā kārtībā, un apmēros, kā to nosaka Latvijas Republikas likumdošana.
7.3. Puses nav atbildīgas par līgumsaistību neizpildi vai nepienācīgu izpildi, ja šāda neizpilde vai nepienācīga izpilde radusies nepārvaramas varas rezultātā. Par nepārvaramu varu uzskata ugunsgrēkus, dabas katastrofas, epidēmijas, sprādzienus, citus tamlīdzīgus nepārvaramas varas izpausmes veidus, kas pusēm traucē izpildīt savas saistības. Par šādu apstākļu iestāšanos nekavējoties, rakstiski, pa elektronisko pastu, ir jāpaziņo otrai pusei.
7.4. Bonaselect.lv nekompensē morālo zaudējumu, kurš pēc Klienta domām var rasties sakarā ar izmaiņām piegādes termiņā, cenā un citos nosacījumos, kas ir minēti vispārīgo pārdošanas noteikumu ietvaros.
7.5. Bonaselect.lv nekompensē Klientam iespējamos izdevumus gadījumā, ja Klients ir uzņēmies saistības, kuras var nonākt pretrunā ar vispārīgo pārdošanas noteikumu galvenajiem punktiem, pret trešajām personām, un šīs saistības tika pārkāptas.
7.6. Bonaselect.lv nekompensē Klientam neizmantotās iespējas, kas radušās sakarā ar piegādes termiņu, cenu, kā arī citu nosacījumu maiņu, kas ir saistīti ar vispārējo pārdošanas nosacījumu izmaiņām.
8. Citi noteikumi
8.1. Bonaselect.lv tiesības un pienākumus, attiecībā uz fizisko personu datu apstrādi un aizsardzību, regulē Latvijas Republikā spēkā esošās tiesību normas, tajā skaitā Fizisko personu datu aizsardzības likums. Bonaselect.lv izmanto Klienta personiskos datus tikai pasūtījuma izpildei. Bonaselect.lv neizpauž Klienta personiskos datus, kurus Klients ir sniedzis pasūtījuma noformēšanai, trešajām personām, izņemot gadījumus, kas paredzēti Latvijas Republikas likumos.
8.2. Bonaselect.lv patur sev tiesības informēt Klientu par jaunām precēm, pakalpojumiem un atlaižu piedāvājumiem. Klientam ir tiesības pieprasīt personas datu pilnīgu izdzēšanu no Bonaselect.lv klientu bāzes.
8.3. Gadījumā, ja kāds vispārīgo pārdošanas noteikumu punkts nav pakļauts burtiskam tulkojumam, tad tas tiek skaidrots saskaņā ar Latvijas Republikā pastāvošo likumdošanu, ievērojot sākotnējos Bonaselect.lv un Klienta mērķus.
8.4. Strīdi un domstarpības, kas saistītas ar vispārīgo pārdošanas noteikumu izpildi, tiek risinātas abpusēju pārrunu ceļā. Nenoregulētu strīdu vai domstarpību starp Bonaselect.lv un Klientu rašanās gadījumā katrai pusei ir tiesības aizsargāt savas tiesības Latvijas Republikas likumdošanā noteiktajā kārtībā.