Favorits parlukosanas_vesture Cart icon phone email

Svarīgi zināt

Biroja un noliktavas adrese Rīgā
Biroja darba laiks
I - V 08:30 - 16:30
Noliktavas darba laiks
I - V 08:30 - 16:00
Sīkāka informācija pieejama sadaļā Kontakti.

Nē. Bonaselect.lv ir mēbeļu interneta veikals. Visas preces tiek piegādātas tikai pēc pasūtījuma. Mūsu birojā, darba laika ietvaros, Jūs varat izvēlēties audumus mīkstajām mēbelēm, iepriekš pierakstoties vizītei, mūsu mājas lapā.

Klients veic pasūtījumu interneta vietnē www.bonaselect.lv vai Bonaselect.lv birojā, aizpildot visus nepieciešamos laukus. Pasūtījumi netiek pieņemti pa telefonu vai e-pastu.
Lai noformēt pasūtījumu, Jums ir nepieciešams:
 
1.  Izvēlēties preci.
2.  Noteikt visus nepieciešamos parametrus (izmērs/krāsa/stūris/audums …).
3.  Pievienot preci pirkuma grozam.
4.  Izvēlēties nākamo preci, vēlreiz veicot tās pašas darbības.
5.  Doties uz pirkuma grozu.
6.  Noformēt pasūtījumu.
7.  Aizpildīt visus laukus, kas ir atzīmēti ar zvaigznīti.
8.  Izlasīt Noteikumus.
9. Ja nepieciešams, noformēt pirkuma Līzingu.
10. Nospiest taustiņu Turpināt.
11. Pārbaudīt, vai visi Jūsu dati ir ievadīti korekti. Ja viss ir pareizi, nospiest “Apstiprināt”.

Pēc pasūtījuma noformēšanas Jūs saņemsiet avansa rēķinu. Avansa rēķina apmēru Klients var izvēlēties pasūtījuma noformēšanas laikā (10-100%). Tad, kad prece tiks piegādāta Rīgas noliktavā, Jūs saņemsiet otru rēķinu, pēc kura apmaksas varēsiet saņemt preci vai pasūtīt preces piegādi.

Apmaksa tiek veikta ar naudas pārskaitījumu internetbankā, ar bankas karti internetā, ar bankas karti vai ar skaidru naudu Bonaselect.lv birojā, jebkurā Klientam ērti pieejamā bankas filiālē. Preci var iegādāties līzingā.

Svarīgi: Ja esat saņēmis SMS, ka e-pastā ir izsūtīts rēķins, bet nevarat to atrast, pārbaudiet mapi „Surogātpasts” .

Preču piegādes termiņš ir atkarīgs no piegādātājiem. Katras preces aprakstā ir norādīts preces maksimālais piegādes termiņš no pasūtījuma apstiprināšanas brīža.

Svarīgi: realizētie pasūtījumi tiek piegādāti Rīgas noliktavā trešdienās. Ja Jūs esat veicis avansa maksājumu ceturtdien vai piektdien, pasūtījuma realizācijas atskaite tiek uzsākta, sākot ar nākamo trešdienu.

- pa elektronisko pastu: [email protected]
- darba laikā mājaslapas online čatā.
- pa telefonu: +37127739030

Ja Jums neizdevās sazināties ar mums telefoniski, lūdzam to darīt elektroniski.

Nē. Pasūtijums tiks nodots reālizācijā pēc avansa rēķina apmaksas. Avansa rēķina apmēru Klients var izvēlēties pasūtījuma noformēšanas laikā (10-100%).

Avansa rēķins tiek nosūtīts uz Klienta e-pastu neatkarīgi no maksājuma veida. Ja pasūtījuma noformēšanas laikā esat samaksājis avansu un saņēmāt SMS paziņojumu, ka Jūsu pasūtījums ir nodots ražošanai, vēlāk nosūtīto avansa rēķinu var ignorēt.

Nē.
Piegādes cenas ar PVN ir norādītas sadaļā Piegāde un apmaksa.
Ja montāžas pakalpojums ir nepieciešams, meistaru kontaktus var precizēt mūsu Klientu servisa nodaļai. Pakalpojuma cenu var saskaņot ar meistaru, tā ir atkarīga no apjoma un pakalpojuma sniegšanas vietas. Sākotnējā cena ir no 15,00 EUR/stundā.

Kad pasūtījums ir nonācis noliktavā, Pasūtītājam uz e-pastu pienāk otra rēķina daļa, un viņam ir 5 darba dienas rēķina apmaksai un preces saņemšanai vai piegādes saskaņošanai. 

Ja piegādes pakalpojums tika izvēlēts pasūtījuma veikšanas brīdī, kurjeri paši sazināsies ar Klientu 5 darba dienu laikā no rēķina otrās daļas apmaksas dienas. 

Preču uzglabāšanas izmaksas noliktavā pēc 5 darba dienām ir 1,50 EUR (neskaitot PVN) par vienu pasūtījuma vienību diennaktī. Apmaksāt glabāšanas pakalpojumu ir iespējams arī preces saņemšanas brīdī.

Piegādes cenas ar PVN ir norādītas sadaļā Piegāde un apmaksa.
Pasūtījuma uznešana/ienešana ir atsevišķs pakalpojums, kas ir pieejams Rīgas robežās un kuru ir jāsaskaņo ar piegādes servisa operatoriem, šis pakalpojums nav iekļauts piegādes cenā. Uznešanas/ienešanas cena ir no 5,00 EUR/stāvs, precīzu cenu nosauks kurjeri pēc Klienta pieprasījuma, kad zvanīs, lai saskaņot ērtu piegādes dienu un laiku.

Piegādi var noformēt pasūtījuma noformēšanas laikā, izvēloties ielu/pilsētu no piedāvātā saraksta.

Ja pasūtījuma noformēšanas laikā bija izvēlēta pašizvešana, bet pēc pasūtījuma ierašanās noliktavā piegāde ir nepieciešama, jāveic pieprasījums e-pastā: [email protected], norādot personas vārdu, uzvārdu, uz kuras vārda ir noformēts pasūtījums, kā arī piegādes adresi.

Apmaksāt piegādes pakalpojumu var pēc rēķina vai kurjeriem piegādes brīdī.

Pēc noklusējuma piegāde tiek veikta līdz kāpņutelpai, ja būs nepieciešama preces montāža, norādiet to pasūtījuma komentāros. Ja būs nepieciešama preces ienešana Rīgas robežās, to var sarunāt ar kurjeriem pa telefonu.

  1. Jāveic pasūtījumu, aizpildot visus laukumus, kas ir atzīmēti ar zvaigznīti.
  2. Atrodoties Pirkuma grozā, noformēt Līzinga pieteikumu, nospiežot attiecīgu taustiņu.
  3. Nospiediet “Noformēt pasūtījumu”.
  4. Pārbaudot visus datus, apstipriniet pasūtījumu.
  5. Uzņēmuma aizdevums.lv lēmumu par Jūsu pieteikumu saņemsiet e-pastā.
  6. Pozitīvas atbildes gadījumā ar Jums sazināsies aizdevums.lv pārstāvji, lai noslēgtu līgumu attālināti.
  7. Kad Jūsu pasūtījums tiks piegādāts Rīgas noliktavā, e-pastā saņemsiet paziņojumu ar pavadzīmi, kā arī SMS.
 

Svarīgi:

1. Līzings tiek piešķirts kopējai pirkuma summai, sākot no 250 līdz 5000 EUR.
2. Līzings tiek piešķirts tikai precei. Piegāde un montāža neietilpst līzinga preces summā.
3. Noformējot pirkumu līzingā, atlaides netiek piemērotas.
4. Klients ir pilnībā atbildīgs par viņa sniegto informāciju līzinga uzņēmumam, kura ir norādīta līzinga pakalpojumu saņemšanas pieteikumā.

Personalizēta prece ir prece, kas tiek ražota audumā/krāsā/komplektācijā pēc Klienta individuālās izvēles.

Par pasūtījuma kārtējo statusu iespējams uzzināt izmantojot īpašu formu internetveikala galvenajā lapā.

N­ē, Bonaselect.lv noliktava strādā darba dienās no 8:30 līdz 16:00.

Pasūtījumu var saņemt Bonaselect.lv noliktavā, Sniķeres ielā 29 k2, I - V 08:30 - 16:00.

Precizēt iepakojumu daudzumu, izmērus un svaru konkrētai precei var pa elektronisko pastu: [email protected].

Jūsu pieprasījums tiks apstrādāts 1-2 darba dienu laikā.

Jā, pie nosacījuma, ka pasūtījums ir pilnīgi apmaksāts.

Pilnvarotā persona vai kurjers zina:

1) pavadzīmes numuru;

2) pasūtītāja vārdu un uzvārdu.

Uz e - pastu [email protected] ir atsūtīts attiecīgs paziņojums un transporta marķējums (ja tas ir nepieciešams).

Nē, jāsagaida paziņojums par maksājuma saņemšanu pa tālruni (SMS) un e-pastu, kas bija norādīts pasūtījuma noformēšanas laikā.

Garantija attiecas uz rūpniecības defektiem. Mēs izskatām zaudējumu kompensēšanu individuāli.

Lai izmantotu atteikuma tiesības 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža, lūdzam aizpildīt, parakstīt un nosūtīt Atteikuma tiesību izmantošanas veidlapu kopā ar pirkuma apliecinoša dokumenta kopiju uz e-pastu [email protected]
Detalizēti nosacījumi un izņēmumi ir aprakstīti sadaļas “Noteikumi” 6. punktā.

Saņemot preci, lūdzam pārbaudīt, vai iepakojums nav bojāts (slapjš, noskrāpēts, pārplēsts vai citādi ārēji bojāts). Ja iepakojums ir bojāts, saņēmējam tas ir jāatzīmē sūtījuma pieņemšanas-nodošanas aktā. Ja dokuments tiek parakstīts bez piebildes, tiek pieņemts, ka sūtījums ir nodots bez bojājumiem. Tiklīdz Klients paraksta dokumentu, atbildību par preces transportēšanu un saglabāšanos uzņemas viņš.

Atklājot preces defektus, jārīkojas sekojoši:
jāatrod čeks (rēķins) par preces pirkumu, jāpaziņo par atklāto problēmu brīvā formā iesniegumā, sūtot to uz elektroniskā pasta adresi [email protected], norādot konta un pasūtījuma numurs, kā arī pievienojot fotogrāfijas, kurās skaidri redzams atklātais preces defekts. 
Ja rodas nepieciešamība pēc remonta vai ekspertīzes, pašam jāpiegādā prece uz Bonaselect.lv noliktavu oriģinālā iepakojumā.

Visu jautājumu, saistīto ar defektu labošanu, risināšana aizņem 40 darba dienas no iesnieguma pieņemšanas dienas.

Viena Klienta pasūtījumu veikšana uz fizisko un juridisko personu ir jāveic no diviem dažādiem profiliem - ar dažādiem telefona numuriem un e-pasta adresēm. Veicot pirmo pasūtījumu no noteikta tālruņa numura un e-pasta adreses, tiem tiek piešķirts Klienta profils ar datiem, kas ievadīti pasūtījuma veikšanas brīdī. Pēc pasūtījuma veikšanas Bonaselect.lv un avansa rēķina saņemšanas, fiziskās personas vai uzņēmuma dati rēķinā nevar tikt mainīti, šie noteikumi ir attiecināmi arī uz pavadzīmi, kura tiek izrakstīta pēc noteiktā avansa rēķina.

Jā. Lielākai daļai preču varam piedāvāt garantēti zemāku cenu pasūtījuma noformēšanas brīdī.
* Iesakām būt uzmanīgiem, salīdzinot cenas, jo precēm var būt dažādas komplektācijas.

Ja Jums nav iespējas atbraukt Bonaselect.lv birojā, iesakām apmeklēt jebkuru mēbeļu veikalu, kas ir Jūsu pilsētā, kur var iepazīties ar audumu paraugiem uz vietas. Uztaisiet bildes vai pierakstiet auduma un ražotāja nosaukumu, un tad sazinieties ar mums.

Preču sortiments interneta veikalā bonaselect.lv tiek nemitīgi atjaunots. Jūsu ērtībai mājaslapā ir pieejami filtri (mājaslapas kreisajā pusē), kur var izvēlēties meklējamās preces parametrus.
Ja nav izdevies atrast preci ar vajadzīgiem parametriem, to var pameklēt katalogos, kas ir pievienoti līdzīgām precēm, veicot pieprasījumu atbilstošā atgriezeniskās saites laukā.
Jūs varat arī nosūtīt pieprasījumu, aprakstot meklēto preci, uz e-pastu: [email protected]

Virtuālais konsultants
Parakstīties uz jaunumiem
Jaunumi, atlaides, piedāvājumi

Ielāde...